محصولات جدید

در صفحه

تابلو با الهام از قسمتی از شعر  سعدی و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو : سلسلهٔ موی دوست حلقه دام بلاست هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست تم رنگی طلایی،آبی ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر ورق طلا و اکریلیک زمان تحویل: ۷-۱۰ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز دلخواه برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

2,000,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر  مولانا و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو : تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید تو یکی نه ای هزاری تو چراغ خود برافروز تم رنگی مشکی، طلایی ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر زمان تحویل: ۵ - ۷ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز دلخواه برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

800,000 تومان

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فاضل نظری و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو: ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی تم رنگی مشکی، طلایی امکان سفارش اثر با سایز و رنگ دلخواه وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

700,000 تومان

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج ( ه الف سایه‌ ) و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلوچرا پنهان کنم؟...عشق است و پیداست تم رنگی سبز، طلایی امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

1,500,000 تومان

تابلو آیه الکرسی (طرح دایره - سبز، نارنجی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی سبز، سفید، نارنجی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. (زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش)

550,000 تومان

ماگ با الهام از قسمتی از ترانه «لبخند» از آثار نوستالژی و بسیار زیبای ابراهيم منصفي طراحی شده است متن روی ماگ بیاین وا هَم بَشیم یاور همه هَمراه و هَم باور

60,000 تومان
نمایش 7 - 12 از 36 آیتم