محصولات جدید

در صفحه

تابلو و مَن يَتَوَكل علي اللهِ فهوَ حسبُه (مربع - آبی، مشکی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی آبی، مشکی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش

400,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از غزل معرف حضرت لسان الغیب حافظ و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد / من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک تم رنگی قهوه ای، مشکلی ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر زمان تحویل: ۷-۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

500,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو خداوندا دلی دریا به من ده تم رنگی آبی، زرد ابعاد ۱۶ در ۲۸ سانتی متر زمان تحویل: ۳-۵ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

110,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فریدون مشیری با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو  زندگی گرمی دل های به هم پیوسته ست تم رنگی قرمز، زرد، سفید ابعاد ۲۰ در ۵۰ سانتی متر زمان تحویل: ۴-۶ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایزهای درخواستی برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

200,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است تم رنگی مشکی، طلایی، قرمز ابعاد ۲۲ در ۳۰ سانتی متر زمان تحویل: ۴-۶ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

150,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر قیصر امین پور و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو محو توام چنان که ستاره به چشم صبحیا شبنم سپیده‌دمان آفتاب را ابعاد ۲۵ در ۳۵ سانتی متر تم رنگی قهوه ای، آبی زمان تحویل: ۲ - ۴ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

120,000 تومان
نمایش 19 - 24 از 36 آیتم