لیست محصولات این تامین کننده :  گالری هنری سه نقطه

گالری هنری سه نقطه

فضای ارتباط دوستانی است که دوستی را با نشانی از محبت به یادگار می سپارند.

یادگار دوستی ما دست آوردهای هنرمندانه ای است که با شوق و مهر آمیخته، شکل هنر به خود گرفته و رنگ تعلق را به لطف وجود دوست بخشیده است.

گالری هنری سه نقطه


فضای ارتباط دوستانی است که دوستی را با نشانی از محبت به یادگار می سپارند.


یادگار دوستی ما دست آوردهای هنرمندانه ای است که با شوق و مهر آمیخته، شکل هنر به خود گرفته و رنگ تعلق را به لطف وجود دوست بخشیده است.


گالری هنری سه نقطه بازارچه ی نمایش و فروش هنرهایی است که از سرچشمه ذوق به دست شما می رسد.


هرآنچه در این بازارچه  پیش روی شماست حاصل آفرینش گروهی از همکاران سه نقطه است که با هدف تامین هدیه هایی متنوع، زیبا و متفاوت با هدیه های تکراری، تولید و عرضه شده است.

بیشتر
در صفحه

تابلو با الهام از قسمتی از غزل معرف حضرت لسان الغیب حافظ و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد / من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک تم رنگی قهوه ای، مشکلی ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر زمان تحویل: ۷-۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

500,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از رباعی معروف حضرت مولانا و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو  من آن توام مرا به من باز مده تم رنگی مشکی، زرد ابعاد ۳۰ در ۱۰۰ سانتی متر زمان تحویل: ۶ الی ۸ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایزهای مختلف برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

500,000 تومان

تابلو وان یکاد (طرح دایره - آبی، طلایی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی طلایی، آبی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش

450,000 تومان

تابلو و مَن يَتَوَكل علي اللهِ فهوَ حسبُه (مربع - آبی، مشکی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی آبی، مشکی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش

400,000 تومان

تابلو وان یکاد (طرح دایره - آبی، طلایی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی طلایی، آبی ابعاد ۴۵ در ۴۵ سانتی متر امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش

270,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فریدون مشیری با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو ای عشق، تو را دارم و دارای جهانم /  همواره تویی، هرچه تو گویی و تو خواهی تم رنگی قرمز سفید طرح دایره - بوم مربع ابعاد ۳۵ در ۳۵ سانتی متر زمان تحویل: ۴-۶ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

260,000 تومان
نمایش 7 - 12 از 27 آیتم