در صفحه

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج ( ه الف سایه‌ ) و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلوچرا پنهان کنم؟...عشق است و پیداست تم رنگی سبز، طلایی امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

1,500,000 تومان

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فاضل نظری و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو: ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی تم رنگی مشکی، طلایی امکان سفارش اثر با سایز و رنگ دلخواه وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

700,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شیخ ادب سعدی  و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی تم رنگی مشکی، قرمز امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. (زمان تحویل: 10-15 روز پس از ثبت سفارش)

650,000 تومان

متن تابلو : من در هوای عشق تو از شب گذشته ام تم رنگی مشکی،قرمز ابعاد ۶۰ در ۲۰ سانتی متر (سه بوم ۲۰ در ۲۰ سانتی متر) زمان تحویل: ۷-۱۰ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز دلخواه برای اجرای مجدد اثر وجود دارد. * تمامی کارها دست نویس هستند و درهر بار اجرای مجدد امکان مقداری تفاوت با اجرای قبل وجود دارد.

350,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فریدون مشیری با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو ای عشق، تو را دارم و دارای جهانم /  همواره تویی، هرچه تو گویی و تو خواهی تم رنگی قرمز سفید طرح دایره - بوم مربع ابعاد ۳۵ در ۳۵ سانتی متر زمان تحویل: ۴-۶ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

260,000 تومان

شعر بوم: ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو زمان ارسال: ۳-۵ روز کاری پس از ثبت سفارش

250,000 تومان
نمایش 1 - 6 از 14 آیتم