در صفحه

تابلو با الهام از قسمتی از رباعی معروف حضرت مولانا و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو  من آن توام مرا به من باز مده تم رنگی مشکی، زرد ابعاد ۳۰ در ۱۰۰ سانتی متر زمان تحویل: ۶ الی ۸ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایزهای مختلف برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

500,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از غزل معرف حضرت لسان الغیب حافظ و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد / من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک تم رنگی قهوه ای، مشکلی ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر زمان تحویل: ۷-۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

500,000 تومان

متن تابلو : من در هوای عشق تو از شب گذشته ام تم رنگی مشکی،قرمز ابعاد ۶۰ در ۲۰ سانتی متر (سه بوم ۲۰ در ۲۰ سانتی متر) زمان تحویل: ۷-۱۰ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز دلخواه برای اجرای مجدد اثر وجود دارد. * تمامی کارها دست نویس هستند و درهر بار اجرای مجدد امکان مقداری تفاوت با اجرای قبل وجود دارد.

350,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر  حافظ و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو : چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر تم رنگی مشکی،زرد ابعاد ۳۵ در ۶۵ سانتی متر زمان تحویل: ۱۰ - ۷ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز دلخواه برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

300,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر  حضرت لسان الغیب حافظ و با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت / که اگر سر برود از دل و از جان نرود تم رنگی زرد،آبی ابعاد ۲۰ در ۵۰ سانتی متر زمان تحویل: ۵ - ۷ روز پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

220,000 تومان

متن قاب: گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید --------------- قاب ۲۰*۵۰ سانتی متر --------------------------------- زمان ارسال: ۷-۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش

200,000 تومان
نمایش 1 - 6 از 8 آیتم