تابلو بر اساس شکل و رنگ  26 محصول وجود دارد

تابلو بر اساس شکل و رنگ

در این بخش شما می توانید بر اساس شکل و ظاهر تابلو مناسب دکوراسیون داخلی خود را انتخاب نمایید

زیرشاخه ها

تابلو افقی

تابلو افقی

تابلوهایی که ساختار ظاهری آنها افقی هستند و برای فضاهایی که شما نیاز به ایجاد حس فضای عریض دارید مناسب هستند 

تابلو عمودی

تابلو عمودی

تابلوهایی که ساختار ظاهری آنها عمودی هستند و برای فضاهایی که شما نیاز به ایجاد حس فضای بلند دارید مناسب هستند 

تابلو مربع

تابلو مربع

تابلوهایی که شکل ظاهری آن ها مربع هستند و برای ایجاد تقارن در فضا استفاده می شوند

تابلو دایره

تابلو دایره

تابلوهایی که ساختار ظاهری آنها دایره هستند و برای فضاهایی که شما نیاز به ایجاد حس فضای خاص دارید مناسب هستند 

تابلو روی میزی

تابلو رو میزی

تابلوهایی که بخاطر ابعاد کوچک و طراحی خاص خود مناسب برای روی میز کار یا مطالعه شما هستند
 

در صفحه

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج ( ه الف سایه‌ ) و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلوچرا پنهان کنم؟...عشق است و پیداست تم رنگی سبز، طلایی امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

1,500,000 تومان

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر فاضل نظری و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو: ای عشق! چه در شرح تو جز «عشق» بگوییم در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی تم رنگی مشکی، طلایی امکان سفارش اثر با سایز و رنگ دلخواه وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

700,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شیخ ادب سعدی  و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی تم رنگی مشکی، قرمز امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. (زمان تحویل: 10-15 روز پس از ثبت سفارش)

650,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از غزل معروف مولانا و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو  اینجا کسی است پنهان تم رنگی زرد، مشکلی، آبی ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر زمان تحویل: ۵-۷ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

600,000 تومان

تابلو آیه الکرسی (طرح دایره - سبز، نارنجی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی سبز، سفید، نارنجی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. (زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش)

550,000 تومان

تابلو با الهام از آیه شریف «وان یکاد» و با استفاده از تکنیک نقاشیخط جهت ایجاد فضای مدرن طراحی است. تم رنگی طلایی، سبز| مربع شکل | در ابعاد مختلف ( ۶۰ و ۷۰ سانتی‌متر )

500,000 تومان
نمایش 1 - 6 از 26 آیتم