تابلو دکوراتیو  28 محصول وجود دارد

شما می توانید، در این قسمت تابلوهای دکوراتیو مناسب با دکوراسیون محل کار یا منزل خود براساس دسته بندی هایی همچون موضوع (شعر، آيه، ...)، رنگ و شکل پیدا کنید

زیرشاخه ها

تابلو شعر

تابلوهایی که با استفاده از اشعار شاعران نامی همچون حافظ، مولانا، سعدی... و شاعران معاصر همچون فریدون مشیری، هوشنگ ابتهاج و ... طراحی گردیده اند

تابلو آیات شریف قرآن

تابلو آیات شریف قرآن

تابلوهایی که با الهام از آیات شریف قرآن همچون وان یکاد، آیه الکرسی و بسم الله الرحمن الرحیم طراحی گردیده اند.

تابلو بر اساس فضا

تابلو بر اساس فضا

شما می توانید، بر اساس فضا مورد نظر خود (دفتر کار، منزل، اتاق خواب... ) تابلو مناسب خود را انتخاب نمایید

تابلو بر اساس شکل و رنگ

تابلو بر اساس شکل و رنگ

در این بخش شما می توانید بر اساس شکل و ظاهر تابلو مناسب دکوراسیون داخلی خود را انتخاب نمایید

در صفحه

تابلو وان یکاد (دایره)  از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی طلایی، سرمه ای امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. زمان تحویل: ۱۰تا ۱۵ روز کاری پس از ثبت سفارش

1,500,000 تومان

تابلویی نفیس با الهام از قسمتی از شعر شاعر گرانقدر هوشنگ ابتهاج ( ه الف سایه‌ ) و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلوچرا پنهان کنم؟...عشق است و پیداست تم رنگی سبز، طلایی امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. ( زمان تحویل: ۱۰-۱۵ روز پس از ثبت سفارش )

1,500,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از شعر شیخ ادب سعدی  و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی تم رنگی مشکی، قرمز امکان سفارش با سایز و رنگ دلخواه اثر وجود دارد. (زمان تحویل: 10-15 روز پس از ثبت سفارش)

650,000 تومان

تابلو با الهام از قسمتی از غزل معروف مولانا و  با استفاده از تکنیک نقاشیخط طراحی شده است. متن تابلو  اینجا کسی است پنهان تم رنگی زرد، مشکلی، آبی ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر زمان تحویل: ۵-۷ روز کاری پس از ثبت سفارش * امکان سفارشی سازی با رنگ‌ها و سایز برای اجرای مجدد اثر وجود دارد.

600,000 تومان

تابلو آیه الکرسی (طرح دایره - سبز، نارنجی)   از تکنیک نقاشیخط برای اجرای اثر طراح استفاده شده است. تم رنگی سبز، سفید، نارنجی امکان سفارشی سازی برای رنگ و ابعاد متخلف طرح وجود دارد. (زمان تحویل: ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از ثبت سفارش)

550,000 تومان

تابلو با الهام از آیه شریف «وان یکاد» و با استفاده از تکنیک نقاشیخط جهت ایجاد فضای مدرن طراحی است. تم رنگی طلایی، سبز| مربع شکل | در ابعاد مختلف ( ۶۰ و ۷۰ سانتی‌متر )

500,000 تومان
نمایش 1 - 6 از 28 آیتم